Ovacık Belediyesi Muharrem Ayı nedeniyle vatandaşlara aşure ikramında bulundu. Ovacık Belediye Başkanı Ahmet Şahin, yaptığı açıklamada “Muharrem ayının bereketini ve Aşure Günü’nün birlik, beraberlik ve paylaşma ruhunu yaşatmak amacıyla vatandaşlarımıza aşure ikramında bulunduk.

Aşure; farklı tatların aynı kazanda bereketle buluşmasının, kardeşliğin, hoşgörünün ve dayanışmanın en güzel simgelerinden biridir. Bu anlamlı günde hemşehrilerimizle aynı sofranın bereketini paylaşmanın mutluluğunu yaşadık.

İkramımıza katılarak bizlerle bu güzel günü paylaşan İlçe Kaymakamımız Sayın Öznur Güler Kıyak, İlçe Emniyet Amiri Özcan Köylü, İlçe Jandarma Komutan Vekili Ramazan Kaya, ilçe Ak Parti İlçe Başkanımız Metin Akkaya’ ya ve tüm vatandaşlarımıza teşekkür ediyor, Aşure Günü’nün ilçemize, ülkemize ve tüm İslam âlemine sağlık, huzur, bereket ve kardeşlik getirmesini Yüce Allah’tan niyaz ediyorum.

Allah kabul etsin, birlik ve beraberliğimiz daim olsun” dedi

blank blank