Karabük Belediye Başkanı Özkan Çetinkaya, gün boyu süren yoğun mesaisinin ardından akşam saatlerinde 5000 Evler Mahallesi Şahin Tepesi Betim İş Merkezi esnaflarıyla bir araya geldi. Sıcak ve samimi bir ortamda başlayan buluşma, gece geç saatlere kadar sürdü.

Esnafla aynı masada çay içip sohbet eden Başkan Çetinkaya, 5000 Evler Mahallesi’nde yapımı devam eden yeni bulvar projesi başta olmak üzere Karabük genelinde yürütülen altyapı, üstyapı ve yol çalışmalarına ilişkin son durumu anlattı. Sohbet boyunca esnafın mahalleye ilişkin talep ve önerilerini dinleyen Çetinkaya, çalışmalarla ilgili soruları da cevapladı.

Karşılıklı fikir alışverişinin ön planda olduğu buluşmada zaman zaman mahalle anıları konuşuldu, zaman zaman ise Karabük’ün geleceğine yönelik projeler değerlendirildi. İçten sohbetlerin hakim olduğu akşamda, esnaf belediye hizmetleriyle ilgili düşüncelerini doğrudan Başkan Çetinkaya’ya aktarma fırsatı buldu.

Başkan Çetinkaya, buluşmaya ilişkin yaptığı değerlendirmede şu ifadeleri kullandı:

“5000 Evler Mahallesi Betim İş Merkezindeki esnaf kardeşlerimizle güzel bir yaz akşamında bir araya geldik. Mahallemiz ve şehrimiz üzerine istişarelerde bulunduk. Gerek 5000 Evler bölgesinde devam eden çalışmalarımız gerekse Karabük’ümüzün genelinde sürdürdüğümüz projeler hakkında esnafımıza bilgiler verdik. Bu samimi sohbet ortamında esnafımızın bizlerden olan taleplerini ve beklentilerini dinledik. Amacımız, tüm mahallelerimizde yürüttüğümüz çalışmaları halkımızın ve esnafımızın konforunu artıracak şekilde hızla tamamlamaktır. Bizleri güler yüzle ve büyük bir misafirperverlikle ağırlayan tüm esnaf kardeşlerime teşekkür ediyorum. Rabbim birliğimizi daim eylesin.”

Buluşmaya yoğun ilgi gösteren esnaf, yürütülen çalışmalardan duydukları memnuniyeti dile getirerek Başkan Çetinkaya’ya teşekkür etti.

blank blank